Iryna Kupriianova jest choreografem-korepetytorem, pedagogiem. Skończyła Uniwersytet Muzyczny im. F. Chopina w Warszawie, specjalność Choreografia i Teoria Tańca (Magister Sztuki) oraz Lwowski Narodowy Uniwersytet im. I. Franki (Filolog, wykładowca). Prowadzi taniec jazzowy, klasyczny, współczesny. Zaczęła tańczyć w wieku 7 lat w zespole tańca ludowego „Bereznianka”. W 2003 została solistką zespołu Tańca Klasycznego i Współczesnego "Isadora". W 2007 została przyjęta do głównej obsady zespołu - modern-baletu "Życie", który wraz z piosenkarką Ruslaną Łyżyczko uczestniczył oraz zwyciężył w konkursie piosenki Eurowizji-2004 oraz współpracował z innymi znakomitymi wokalistami. Wielokrotnie występowała na prestiżowej scenie tanecznej w Operze Narodowej. Od 2013 pracowała jako asystent prezydenta Ukraińskiej Federacji Tańca. 27 maja 2019 w Teatrze Wielkim w Warszawie była wystawiona praca dyplomowa – spektakl „Zima w Ogniu”. Przygotowuje dzieci i młodzież do turniejów, festiwali. W listopadzie 2019 na Międzynarodowym Festiwalu w Pradzę “Prague Stars 2019” otrzymała podziękowanie za osobisty wkład w rozwój kultury, umacnianie międzynarodowych stosunków kulturalnych i wspieranie międzynarodowych tradycji oraz za doskonałość zawodową. Latem 2020 realizowała projekt #ZostańmyWFormie# w ramach programu stypendialnego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Kultura w sieci.

Total Body Conditioning/ Stretching

TBC (Total Body Conditioning) są to zajęcia wzmacniające oraz ogólnorozwojowe. Celem treningu jest zwiększenie tempa metabolizmu, w rezultacie spalamy zbędną tkankę tłuszczową. Efekty oraz zalety treningu: poprawa kondycji, zwiększenie wytrzymałości, wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych, budowanie tkanki mięśniowej i lepsze samopoczucie. Ten trening poprzedza rozgrzewka, która ma przygotować organizm do intensywnego wysiłku. Pozwala to ograniczyć ryzyko kontuzji. Część główna zajęć opiera się na ćwiczeniach kierowanych na wszystkie partie mięśniowe. Zajęcia kończą się stretchingiem, czyli rozciąganiem. Regularny stretching pomaga rozluźnić mięśnie. Redukuje stres. Wspomoże też idealnie ćwiczenia na kręgosłup. Nie tylko zauważymy ogólną poprawę sprawności fizycznej, zręczności i elastyczności mięśni, zwiększy się także nasz zakres ruchu. Najlepsza recepta na zakwasy, a mianowicie, żeby ich nie było.

Zapisy: 537 610 177